منتور تیم اجرایی رویداد کار آفرینی اکسیر گفت: رویداد کار آفرینی اکسیر با حضور 40 تیم از استان کرمانشاه برگزار می شود.

ویسی نژاد  منتور تیم اجرایی رویداد اکسیر  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: این رویداد در سه مرحله در حال برگزاری است که 2پیش رویداد آن برگزار شده است.

 وی با بیان اینکه  رویداد نهایی سه شنبه هفته آینده برگزار می شود  گفت: در مرحله اول ۴۰ تا ایده از تیم های مختلف ثبت شد که هر تیم ۹۰ ثانیه وقت داشت راجب ایده خود توضیح دهد.

 

رقابت نفس گیر ایده ها برای جذب سرمایه گذار +تصاویر
ویسی نژاد گفت: بعد از توضیح ایده منتورها کارگاه هایی برای تیم ها برگزار می کنند و در مرحله دوم بود که هر ایده ۳دقیقه مهلت داشت تا  ایده خود را بیان کند و داورهایی  که از دانشگاههای مختلف  در این رویداد حضور داشتند به ایده هر تیم رای می دهند.

وی با بیان اینکه با رای داوران  ده ایده وارد مرحله نهایی شدند افزود:کارگاه های اموزشی مجدد برای ده تیم گذاشته شدو روز سه شنبه که سرمایه گذارها و داورها حضور دارند ایده ها مطرح  و برترین  ایده انتخاب می شود.

 

وی ادامه داد: ایده سرویس کو، ایده تالار کده، ایده آموزشگاه رانندگی، ایده اجاره لباس آنلاین، ایده جای شما، ایده چک بت، ایده تضمین پخش، ایده لباس ایده آل، ایده گزارش نویسی پرستاری،ایده تورینو 10ایده برتر راه یافته به مرحله نهایی رویداد اکسر هستند.

 

انتهای پیام/ز

 

 برگزاری رویداد کارآفرینی اکسیر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.