نماینده، ولی فقیه در لرستان از طلاب مبلغ به عنوان طلایه داران تبلیغ یاد کرد و گفت: برای موفقیت در این عرصه طلبه‌ها باید سطح علمی و اخلاقی خود را ارتقا بخشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده، ولی فقیه در لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: حوزه علمیه خواهران از برکات انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه طلاب باید قدر جایگاه خود را بدانند، افزود: خواهران طلبه رسالت خطیری در عرصه تبلیغ و هدایت جامعه بر دوش دارند و باید برای موفقیت در این زمینه خوب درس بخوانند و سطح علمی و اخلاقی خود را ارتقا بخشند.

طلاب و مبلغان طلایه داران تبلیغ

رییس شورای حوزه علمیه لرستان مهم‌ترین رسالت طلاب و مبلغان علوم دینی را تربیت و هدایت جامعه خواند و گفت: امروزه پرچم تبلیغ دین مبین اسلام و سیره اهل بیت (ع) در دست مبلغان و طلاب است.

وی کسب علوم دینی، داشتن اخلاق، سعه صدر و روحیه انقلابی و جهادی را از ویژگی‌های مبلغان عنوان کرد و اظهار داشت: طلاب برای موفقیت در عرصه تبلیغ و هدایت دینی جامعه باید به علم و اخلاق آراسته باشند.

طلاب و مبلغان طلایه داران تبلیغ

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مهم‌ترین رسالت خواهران طلبه را ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم بخشی به کانون خانواده‌ها عنوان کرد و بیان داشت: فعالیت در این زمینه روحیه جهادی می‌طلبد.

وی عالم بودن را لازمه موفقیت در عرصه تبلیغ و نهادینه سازی ارزش‌های دین عنوان کرد و گفت: طلاب با تهذیب نفس و علم اندوزی علوم حوزه باید بتوانند در جامعه ایفای نقش کنند.

رییس شورای حوزه علمیه لرستان بیان کرد: علم، عمل و بصیرت از ویژگی‌های مهم برای موفقیت طلبه در انجام رسالت خطیر تبلیغی و بصیرت بخشی در جامعه است.

انتهای پیام/م

طلاب و مبلغان طلایه داران تبلیغ هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.