جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از تدارک برای پذیرایی از خانواده‌ها در مناطق عملیاتی جنوب خبرداد.

سرهنگ گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: امکانات لازم برای پذیرایی از خانواده‌ها در مناطق عملیاتی جنوب مهیا شده است.

سرهنگ گلشن زاده افزود: پادگان شهید زین الدین برای استقرار در اندیمشک، پادگان شهید مسعودیان برای استقرار در اهواز و پادگان شهید باکری برای استقرار در خرمشهر در نظر گرفته شده تا به خانواده‌هایی که شخصا از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۳ فروردین ۹۷ به جنوب سفرمی کنند خدمات رسانی شود.

وی اضافه کرد: اعزام عمومی مردمی آخرین دوره زمانی راهیان نور هست که با وسایل نقلیه شخصی و همراه خانواه به جنوب می‌روند ودر این مکان‌های استقراری که ذکر شد امکانات، جا و مواد غذایی برای آن‌ها فراهم شده تا سفر بدون دقدقه‌ای داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در این مرحله اعزام ۸ هزار نفر پیش بینی شده که حدود ۵۰ درصد با ثبت نام در پایگاه‌های مقاومت بسیج با اتوبوس اعزام می‌شوند و ۵۰ درصد هم خانواده‌هایی هستند که با خودروی شخصی وبه صورت خودجوش به مناطق عملیاتی سفر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دوره راهیان نور از ۳۰ فروردین هرسال تا ۳۰ فروردین سال بعد است تصریح کرد: خوشبختانه با استقبال خوب مردم استان ما توانسته ایم کاروان‌هایی در قالب اردو‌های دانش آموزی، دانشجویی و عمومی به جبهه‌های غرب و جنوب کشور اعزام کنیم که در سال ۹۶ به ۲۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام / ج

مناطق عملیاتی جنوب کشور مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی استان مرکزی

برچسب ها: جنگ نرم ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.