مادر ودو دخترش در اراک به صورت معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

نجات معجزه آسای مادر و ۲ دخترش از مرگ

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر احتمال گاز گرفتگی خود و اهالی خانه، ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک ساعت ۱۷:۰۲ روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۱۷۰ را به چهار راه فوتبال، خیابان محمدی، کوچه گلشن ۵ اعزام کرد.

آقازیارتی افزود: در یک منزل مسکونی، مادر و دو دختر یک خانواده با توجه به شواهد صحنه دچار مسمومیت ناشی از گاز مونواکسید کربن شده بودند.

وی اضافه کرد: به طور معجزه آسایی مادر خانواده با صدای زنگ تلفن از خواب بیدار شده و با وجود سرگیجه و حالت تهوع، بلافاصله با مرکز پیام این سازمان تماس گرفته و درخواست کمک می‌کند.

رئیس سازمان آتش نشانی اراک ادامه داد: ناجیان ۱۲۵ به سرعت اقدام به قطع جریان گاز کرده و پس از گشودن درب و پنجره‌ها اقدام به جابجایی مصدومان به فضای باز کردند هر سه نفر آنان را جهت انتقال به مراکز درمانی به امدادگران اورژانس تحویل دادند.

وی ادامه داد: علت این حادثه را عدم استفاده از دودکش مناسب و عدم نصب کلاهک استاندارد اعلام که منجر به انتشار گاز co در داخل منزل مسکونی شده بود.

انتهای پیام / ج

نجات مادرو ۲ دخترش از مرگ خاموش

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.