توزیع میوه در ۲۵ نقطه از شهرستان اردبیل عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن‌ حسین‌زاده ، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: قرار است میوه شب عید از فردا در مراکز توزیع میوه در ۲۵ نقطه از شهرستان اردبیل عرضه شود.

وی گفت: قیمت تایید شده میوه شب عید دراین جلسه بر این اساس است که قیمت هر کیلو سیب هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت هر کیلو پرتغال هزار و ۵۰۰ تومان است و  قرار است از فردا در مراکز توزیع میوه در ۲۵ نقطه از شهرستان اردبیل عرضه شود.

وی افزود: لازم است میزان توزیع و شارژ غرفه‌های عرضه میوه به گونه‌ای باشد که صف‌های طولانی در مقابل مراکز عرضه تشکیل نشود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تصریح کرد: این توزیع باید در محلات اطراف شهر و نواحی کم برخوردار به صورت ویژه توزیع شود تا مردم این مناطق نیز با حفظ کرامت و احترام از میوه شب عید بهره‌مند شوند.

حسین زاده افزود: دستگاه‌ها مرتبط باید با درنظر گرفتن نیاز بازار تدابیر لازم را برای تهیه میوه بیشتر در صورت کمبود در بازار بیاندیشند و در این زمینه هماهنگی مجموعه جهاد کشاورزی و شهرداری اردبیل باید بیشتر باشد.

انتهای پیام/ع

قیمت میوه شب عید تعیین شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.