عضو شورای شهر تهران گفت: کمبود مدیر نداریم، اما به دنبال مدیران ماندگار هستیم.

حاکم شدن شفافیت بر شهرداری در زمان کوتاه مدیریت نجفی/ کمبود مدیر نداریم، اما به دنبال مدیران ماندگار هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران عملکرد نجفی را در شهرداری موفقیت آمیز دانست و اظهار کرد: نجفی در مدت زمان اندک خدمت خود، مسائل زیادی را پایه گذاری کرد که مهم ترین آن‌ها شفافیت حاکم شده در شهرداری بود.

وی علت محقق نشدن خیلی از اهداف نجفی را فرصت کم دانست و گفت: امیدواریم این استعفا در مدیریت شهر تهران تاثیرگذار نباشد و معاونان برای خدمت رسانی بهتر در ایام تعطیل به شهردار کمک کنند.

خلیل آبادی با تاکید بر اینکه استعفای شهردار برای اعضای شورای شهر ناراحت کننده بود، گفت: امیدواریم با اتخاذ تصمیمات درست اهداف شورا را در دوره پس از نجفی نیز پیگیری کنیم.

وی گفت: شورا بررسی های لازم را انجام می‌دهد. کمبود مدیر نداریم، اما به دنبال مدیران ماندگار هستیم.

خلیل آبادی با بیان اینکه افراد زیادی برای پیشرفت دولت حاضر به ایثار هستند، گفت: ما مجبور به موفق شدن هستیم.

وی درباره احتمال شهردار شدن هاشمی رفسنجانی، گفت: اعضای شورای شهر از روز اول عهدی با هم بستند مبنی بر اینکه هیچ یک از اعضا از شورا خارج نشوند.

عضو شورای شهر تهران حضور هاشمی را باعث انسجام شورا دانست و گفت: محسن هاشمی رفسنجانی برای شورا برند محسوب می شود و چون پسر یکی از رهبران انقلاب است، جایگاه شورا را مشخص تر می کند.

خلیل آبادی حضور هاشمی در شورا را ارزشمند دانست و گفت: ریاست شورا بهتر از این است که وی در یک پست اجرایی خود را هدف اتهامات دیگر کند.

وی در پایان تاکید کرد: هاشمی با حضور در شورا بیشتر می‌تواند به مردم و اعضای شورا کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار