فرزانه گفت:طرح تشدید نظارت بر عرضه کالاها و خدمات مشمول استاندارد در قم از 15 اسفند آغاز و تا 15 فروردین سال 97 ادامه دارد.

 فرزانه،مدیر کل استاندارد قم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛از اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا و خدمات مشمول استاندارد در قم خبر داد و گفت:این طرح از 15 اسفند ماه سال جاری آغاز و و در ایام تعطیلات نوروزی ،تا 15 فروردین  در راستای انجام وظایف قانونی و جلب رضایت مردم ،اجرایی می شود.

وی افزود:استان قم به واسطه ی این که چهار راه مواصلاتی کشور است،استانی زائر پذیر از نقاط مختلف کشور با فرهنگ ها و سلایق مختلف است. بر همین اساس وظیفه نهاد ها و ادارات استان در راستای رسیدگی به خواسته های مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

اجرای طرح نوروزی تشدید نظارت بر کالا و خدمات مشمول استاندارد در قم


فرزانه عنوان کرد:بی شک مهمترین دغدغه هر شهروند یا مسافر سلامت و امنیت کالاهایی است که خریداری می کند و این وظیفه ما را برای نظارت دقیق بر عملکرد مراکز عرضه محصولات مصرفی مردم دو چندان می کند .

مدیر کل استاندارد قم تصریح کرد:بی تردید در صورت مشاهده تخلفات احتمالی از سوی توزیع کنندگان کالاهای مشمول استاندارد اجباری ، برابر قوانین و مقررات با آنها برخورد خواهد شد .

وی بیان کرد:بازرسان این اداره کل بر کنترل کیفیت و کمیت اقلام خوراکی،آشامیدنی و بهداشتی،سنجش ترازوها برای جلوگیری از خطای وزن ، بازرسی از جایگاه  های سوخت رسان،چک کردن نازل های سوخت و بررسی ایمنی وسایل شهربازی را به جدیت نظارت و  دنبال می کنند.

اجرای طرح نوروزی تشدید نظارت بر کالا و خدمات مشمول استاندارد در قم


فرزانه در پایان از شهروندان خواست، برای تایید اصالت پروانه استاندارد هر محصول کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال نمایند تا مشخصات دقیق محصول اعم از نام تولید کننده و اعتبار یا نداشتن اعتبار پروانه استاندارد را ملاحظه نمایند.

مدیرکل استاندارد قم در ادامه افزود:شهروندان در صورت مشاهده تخلف از واحد های صنفی توزیع کننده محصولات مشمول استاندارد اجباری می توانند مراتب را از طریق شماره تماس 1517 به اطلاع کارشناسان این اداره کل برسانند .

انتهای پیام/ش

تشدیدنظارت بر کالاها و خدمات مشمول استاندارد در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار