رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان گفت: حمایت از نشاط اجتماعی، سلامت اجتماعی جامعه را به همراه دارد.

با نشاط اجتماعی مخالفتی نداریم/ اجازه نمی دهیم با کنسرت دین جوان ما را بگیرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نسرین سبحان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان گفت: حمایت از نشاط اجتماعی، سلامت اجتماعی جامعه را به همراه دارد و خوشبختانه تاکنون برنامه های زیادی در راستای نشاط اجتماعی شهروندان اردکانی صورت گرفته است.

سبحان افزود: از جمله برنامه هایی که جهت نشاط اجتماعی شهروندان مطرح می شود؛ اجرای کنسرت ها است اما آنچه که موضع گیری ما را در اجرای کنسرت ها شدید می کند، ورود مباحث سیاسی، حرکات حزبی، سلایق افراد و حواشی مربوط به خود کنسرت است.

وی ادامه داد: ما مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی مجری سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و نه قانون گذار، در واقع  این قانون است که مشخص می کند هر کنسرت، در کجا و با چه شرایطی برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان با ذکر این نکته که تاکنون هیچ گونه تخلفی در کنسرت های اجرایی در شهرستان مشاهده نشده است تاکید کرد: تمام سعی و تلاش ما بر اجرای برنامه ها در چهارچوب قوانین شرعی دین مبین اسلام و کشور می باشد.

انتهای پیام/ ی

صحبت های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان درباره اجرای کنسرت

برچسب ها: کنسرت ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار