نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت : اعزام اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، بیان فداکاری و ایثار آنها به نسل جوان را یک ضرورت در جامعه امروزی دانست.
خطیب نماز جمعه زنجان با اعلام اینکه راهیان نور ابتکار مهم برای استفاده از ثروت فرهنگی دفاع مقدس است افزود: رشادت های رزمندگان وشهدای گرانقدر جنگ تحمیلی باید به نسل جوان ونسل های آینده بازگو شود.
وی با بیان اینکه عزت واستقلال امروز کشور مدیون خون شهدا است خاطرنشان کرد:جوانان با حضور در مناطق عملیاتی ، ادامه دهنده راه شهیدان خواهند بود.
خطیب نماز جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری را یاد آور شد و گفت:وعده های الهی درباره امت اسلامی محقق خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی جنایات رژیم بعث عراق در بمباران شهر حلبچه را یاد آور شد و اظهار کرد:رژیم صدام جنایت کار با حمایت آمریکا و در سکوت جوامع بین المللی به این اقدام ضد بشری دست زد.
وی با اشاره به اینکه حکام دست نشانده روزی سقوط خواهند کردگفت :  آمریکایی ها در سال ۱۳۸۱ با حمله به عراق نشان دادند که حتی به حکام دست نشانده خود هم رحم نمی کنند.
امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد وخاطره حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی یادگار حضرت امام خمینی (ره) ، روز ملی شدن صنعت نفت وکوتاه شدن دست اجانب از ثروت ملی ایران را تبریک گفت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پایان با اشاره به اینکه در آستانه سال نو وظیفه دستگاه‌های اجرایی نظارت بیشتر بر بازار است، گفت: دستگاه‌های اجرایی اجازه سوء استفاده از بازار شب عید را به سودجویان ندهند.

انتهای پیام /ک

خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.