امام جمعه شهرک طالقانی گفت: سهم سرانه ورزشی شهرک طالقانی چقدر است؟ سالنی که قرار است از طرف استان تعمیرات اساسی و تجهیز شود چرا هم اکنون متوقف شده.    

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی، امام جمعه شهرک طالقانی بیان داشت: اصلاح شبکه آب شهرک طالقانی و اجرای کانال دفع آب‌های سطحی به ارزش یک میلیارد و 600 هزار ریال از جمله کارهای بزرگی است که در سال 96 انجام شد.

وی ازعملکرد مسئولان در حمایت نکردن از ورزش این شهرک انتقاد کرد و افزود: سهم سرانه ورزشی شهرک طالقانی چقدر است؟ سالنی که قرار است از طرف استان تعمیرات اساسی و تجهیز شود چرا هم اکنون متوقف شده؟  نماینده مجلس طی سفرهای خود به استان پیگیر بوده‌اند اما مسؤولان مربوطه وقت‌کشی می‌کنند و باید پاسخگوی این رفتار هایشان باشند.

هاشمی گفت: در سال جاری در رشته ووشو بالای 20 مدال کشوری توسط ووشوکاران آقا و خانم این منطقه کسب شد اما متاسفانه هیچ توجهی از سوی مسئولان استان به این ورزشکاران نشد.

وی اظهار کرد: در رشته فوتبال نیز برای نخستین بار در دو رده سنی نوجوانان و نونهالان قهرمان لیگ برتر بندرماهشهر شدند، آیا این ورزشکاران به حمایت احتیاج ندارند.

امام جمعه شهرک طالقانی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز چرا قطار مسافربری بندر ماهشهر به تهران و مشهد که 2 سال پیش راه‌اندازی شده بود، در حال حاضر به مسافران  خدماتی ارائه نمی‌دهد؟ از مسؤولان مربوطه انتظار پاسخگویی داریم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوروز ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.