رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: ارائه خدمات رایگان مشاوره تربیتی، خانوادگی، پیش از ازدواج و ارتباط موثر ویژه ایام عید نوروز به عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را افزایش دادیم.

افزایش ارائه خدمات مشاوره با رویکرد دینی به زائران بارگاه حرم رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی حسن‎زاده، افزود: واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی در تمام ایام سال به ویژه زمان‏‌هایی که زائران بیشتری در حرم مطهر رضوی حضور دارند و خدمات مشاوره‌ای ارائه می‏دهد.

وی تصریح کرد: آسیب‌زدایی سیستم فرهنگی آستان قدس رضوی با رویکرد روانشناسی، بازآفرینی توانمندی‌های از دست رفته و شکوفا کردن استعداد‌ها و اصلاح و درمان ناهنجاری‌های روانی و حفظ و ارتقای سطح سلامت و بهداشت روان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از مهمترین اهداف راه‌اندازی مرکز مشاوره دینی حرم مطهر است.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: واحد مرکزی مشاوره واقع در باب الهادی (ع) از دوم فروردین ماه، هر روز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۹ میزبان خواهران و برادران خواهد بود، در مدرسه پریزاد نیز از اول فروردین تا سیزدهم، از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ فقط میزبان برادران می‏باشد.

حجت السلام و المسلمین حسن زاده افزود: ارائه خدمات مشاوره‎ای ویژه خوهران نیز افزایش داشته است و هر روز علاوه بر واحد مرکزی، در رواق حضرت زهرا (س) نیز برنامه مشاوره فردی و گروهی ویژه بانوان تدارک دیده شده که از ساعت ۸ تا نماز مغرب دایر است.

وی گفت: امسال برای اولین‏ بار از دوم فروردین ماه نیز در شبستان نهاوندی واقع در مسجد گوهرشاد مشاوره فردی ویژه برادران از ساعت ۸ صبح تا نماز مغرب دایر می‏باشد.

انتهای پیام // ف. غ

ارائه خدمات مشاوره‎ای ویژه خوهران افزایش داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.