جانشین پلیس پایتخت گفت: در سال ۹۶ تعداد تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پایتخت، ۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش 7 درصدی تماس‌ها با مرکز فوریت‎های 110 پایتخت در سال 96به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حمید هداوند جانشین پلیس پایتخت در حاشیه همایش فرماندهان پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در سال ۹۶ هر ۳ ثانیه یک تماس فوریتی با مرکز ۱۱۰ داشتیم و هر ۶ ثانیه یک عملیات فوریتی پلیسی توسط پلیس ۱۱۰ پایتخت انجام گرفت.

وی افزود: به طور متوسط روزانه حدود ۳۳ هزار تماس به مرکز ۱۱۰ واصل که از این میزان حدودا ۱۵ هزار تماس عملیاتی شد.

جانشین پلیس پایتخت گفت: بیشترین تماس شهروندان در حوزه تخلفات راهور (۲۳ درصد)، نزاع و درگیری (۲۱ درصد)، سرقت (۱۰ درصد) و سایر جرائم (۴۶ درصد) بوده است.

سردار هداوند  تصریح کرد: در سال ۹۶ تعداد تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پایتخت، ۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط رئیس پلیس پایتخت در سال آینده شاهد تحولات و افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه ۱۱۰ خواهیم بود.

انتهای پیام/

افزایش 7 درصدی تماس‌ها با مرکز فوریت‎های 110 در سال 96

برچسب ها: پلیس راهور ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار