جشن اختتامیه فوتبال شهربابک با تقدیر از پیشکسوتان، قهرمانان و افتخار آفرینان این شهرستان با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ابوالفضل نیکونام، رئیس هیئت فوتبال شهرستان شهربابک، ضمن تشکر از حضور همه افراد و میهمانان در این مراسم گفت: هیئت فوتبال شهربابک کار خود را با شعار همدلی، اتحاد و همفکری به منظور رشد و ترقی فوتبال آغاز کرده و امیدوارم مجموعه تلاشمان آنگونه که لایق ورزشکاران شهربابک است مؤثر واقع شده باشد.

جشن اختتامیه فوتبال در شهربابک + تصاویر

وی برگزاری مسابقات فوتبال در لیگ های برتر و دسته اول، مسابقات فوتسال در مناسبت های مختلف مثل ماه رمضان و دهه فجر و ... را از مهمترین اقدامات انجام شده توسط این هیئت برشمرد.

 جشن اختتامیه فوتبال در شهربابک + تصاویر

نیکونام افزود: در بخش عمرانی نیز کارهایی نظیر نصب پروژکتورهای ورزشگاه شهید علی علویان و در بخش آموزشی اقداماتی چون برگزاری دوره های مختلف از جمله کلاس های دانش افزایی برای داوران و مربیان و همچنین دوره های مربیگری فوتبال و فوتسال انجام شده است.

جشن اختتامیه فوتبال در شهربابک + تصاویر

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده با فعالیت های باشگاه های صنعت مس، شقایق، شهرداری و شهاب وضعیت فوتبال شهرستان بهتر شود.

میثم پاریزی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک نیز ضمن خیر مقدم به حضار، تعداد هیئت های فعال این شهرستان را حدود 30 هیئت عنوان کرد و گفت: این هیئت ها در قالب جمعیت حدود 4 هزار ورزشکار سازماندهی شده، فعالیت دارند.

جشن اختتامیه فوتبال در شهربابک + تصاویر

وی افزود : در کنار هیئت ها ، باشگاه های فرهنگی ورزشی هستند که به نحوی بسیار شایسته و مطلوب فعالیت خود را انجام می دهند.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن تشکر از مدیران عامل همه باشگاههای شهربابک تصریح کرد: علی هاشمیان، مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک در مدت کوتاه حضورش تحولات زیادی در حوزه ورزش ایجاد کرده و همچنین باشگاههای فرهنگی ورزشی شهرداری، شهاب و شقایق نیز فعالیت های قابل قبولی انجام داده اند.

جشن اختتامیه فوتبال در شهربابک + تصاویر

وی با اشاره به اینکه باشگاه ها و هیئت ها دو رکن عدالت ورزش و جوانان هستند، یادآور شد: خوشبختانه در شهربابک به لحاظ توسعه زیرساختی با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک با بیان اینکه بحث واگذاری اماکن به بخش خصوصی معضلی است که گریبانگیر بسیاری از شهرستان هاست، بیان داشت: در این راستا، ما اماکن ورزشی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار هیئت های ورزشی قرار داده ایم و شهربابک پایلوت این طرح در استان بوده و الگویی برای سایر شهرستان هاست.

جشن اختتامیه فوتبال در شهربابک + تصاویر

وی افزود: اگر بخواهیم سرانه فضای ورزشی به لحاظ جمعیتی را عنوان کنیم شاید بتوان گفت آمار ما از میانگین آمار استان بیشتر باشد و ما رتبه ی اول را در سطح شهرستان های استان داشته باشیم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: این روند رو به رشد و تعاملی در ورزش شهرستان شهربابک ادامه داشته باشد و تأکید کرد: از هیئت های ورزشی می خواهیم که نگاهی فراتر از شهرستان داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان که نمونه هستند، طی سال آینده در استان صاحب کرسی شوند.

در پایان این مراسم که با برنامه های مفرح و فرهنگی همراه بود از پیشکسوتان، قهرمانان و افتخار آفرینان فوتبال شهربابک تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

تقدیر از پیشکسوتان، قهرمانان و افتخار آفرینان شهربابک در جشن اختتامیه فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار