علی امام، مدیر عامل شرکت بهرهبرداری راهآهن شهری تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه، خطوط مترو در طراحی اولیه، با سرفاصله 2 دقیقه طراحی شده است، اظهار کرد: اجرای یک سری تمهیدات و ورود تعدادی واگن جدید به خطوط مترو با هدف کاهش سر فاصله خطوط مترو به 2 دقیقه انجام میشود.
امام با بیان اینکه در ماههای اخیر 46 دستگاه واگن، اعم از واگنهای اورهال شده و لوکوموتیو وارد مدار مترو شدهاند و همچنین در آبان ماه سال 96، تعداد دیگری واگن به خطوط مترو وارد شد، تصریح کرد:با ورود قطارهای جدید و تمهیدادت اندیشیده شده توسط همکاران، برنامه ریزی دقیق تری شده است تا بتوانیم به هدف خود که همان سرفاصله 2 دقیقه است، برسیم.
مدیر عامل شرکت بهرهبرداری راهآهن شهری تهران و حومه افزود:امسال در افتتاحیه خطوط 3 و 4 مترو باید دپوپارکینگ از ابتدا تا انتهای خطوط وارد مدار مترو شود که این اتفاق رخ خواهد داد.
وی گفت: ما همزمان با افزایش واگن ها، باید بتوانیم با برنامه ریزی و طراحی اولیه، به سرفاصله 2 دقیقه در خطوط مترو برسیم.
امام در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل و افتتاح خط 6 و 7 مترو در سال 97، باید دپوپارکینگ در این خطوط راه اندازی شود.
انتهای پیام/