آیت الله سبحانی با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج بدحجابی گفت: نقش رسانه ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب موثر و ضروری است.

 نقش رسانه ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب موثر استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید در دیدار صادقی، استاندار قم، از مسئولان خواست برنامه های فرهنگی را با هدف تقویت باورهای دینی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گسترش دهند.

وی به تلاش دشمنان برای ترویج بدحجابی اشاره کرد و گفت: نقش رسانه ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب موثر و ضروری است.

این مرجع تقلید به تبیین آسیب های فضای مجازی پرداخت و گفت: باید با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق فضای مجازی را کنترل کرد تا جوانان در دام این فضا نیفتند.

آیت الله سبحانی در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به مشاغل خانگی روستایی مثل قالی بافی و صنایع دستی گفت: توجه به این مشاغل می تواند زمینه توسعه اقتصاد روستایی را فراهم کند و مانع از مهاجرات روستاییان به شهر شود.

استاندار هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی استان گفت: پارسال 350 طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی با اعتبار 950 میلیارد تومان در قم به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: با وفاق، تعامل، همدلی و هماهنگی بین مسئولان در سال جاری که سال حمایت از کالای ایرانی است تلاش می کنیم گام های قابل توجهی برای تحقق شعار سال و خدمت به مردم برداریم.

انتهای پیام/ش

دیدار استاندار قم با آیت الله سبحانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار