معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ایلام گفت:2 هزار و 700 مسافر نوروزی از خدمات جوانان هلال احمر ایلام برخوردار شدند.

اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی اصغر علی اکبری  معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: بیش از 2 هزار و 700 مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی و سلامت این جمعیت از آغاز تعطیلات تا صبح امروز برخودار شده اند.

 علی اکبری اظهار کرد: در اجرای این طرح که از 28 اسفند آغاز شده 21 پست ثابت و سیار در ورودی و خروجی شهرهای استان ایلام دایر است تا ضمن راهنمایی مسافران بسته های فرهنگی شامل بروشور نقشه جغرافیای استان و نکات ایمنی را بین آنها توزیع کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ایلام تاکید کرد: در اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بیش از 600 نفر از اعضای جوانان این جمعیت مسافران و مهمانان در این استان را راهنمایی می کنند.

علی اکبری گفت:  تاکنون بیش از سه هزار نقشه جغرافیایی، بروشور و سایر محصولات فرهنگی در این پایگاه ها بین مسافران توزیع شده است.

وی  ادامه داد:هدف از تشکیل این پایگاه ها بهبود رفتارهای ترافیکی و فرهنگ سازی در جهت کاهش تلفات جاده ای است و خانواده هایی که به این پایگاه ها مراجعه می کنند به فرزندان آنها نشان ایمنی و سلامت اهدا می شود تا به عنوان نماینده این طرح ملی قوانین رانندگی را به پدر و مادرها یادآوری کنند.

 

انتهای پیام/با

اجرای طرح ایمنی مسافران نوروزی در ایلام

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.