رئیس کلانتری 157 از دستگیری سارقان محله افسریه در مسعودیه خبر داد.

سرقت خودرو در مسعودیه، دستگیری در افسریهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عروجعلی بدرزاده رئیس کلانتری 157 از دستگیری سارقان محله افسریه در مسعودیه خبر داد.

بدرزاده تصریح کرد: ظهر یکی از روزهای اسفند ماه 96 ماموران این کلانتری در حال گشتزنی در محله مسعودیه بودند که به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و مشخصات خودرو را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام می کنند.

وی خاطرنشان کرد:در بررسی های انجام شده مشخص شد که خودروی مذکور مسروقه است و مدتی پیش از محدوده افسریه به سرقت رفته است و در حال حاضر ماموران کلانتری 156 افسریه در تعقیب سارق یا سارقان آن هستند.

رئیس کلانتری 157  یادآور شد: با روشن شدن این موضوع، بلافاصله ماموران به سرنشینان خودرو دستور توقف می دهند اما آنها به دستور پلیس تمکین نکرده و سعی کردند با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از محل دور شوند که این اقدام به تعقیب آنها منجر شد.

بدرزاده اضافه کرد: در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز خودروی متهمان در بزرگراه بسیج متوقف و هر دو متهم که سعی داشتند با پای پیاده از محل متواری شوند، دستگیر و به همراه خودرو به کلانتری منتقل شدند.

وی اظهار کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که در نیتجه به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و در بازرسی از آنها ادوات سرقت از جمله یک شاه کلید دست ساز، 2 قبضه سلاح سرد، 2 عدد پیچ گوشتی، یک عدد سیم چین و یک عدد الماس تراشکاری، چهار عدد سوئیچ خودرو، یک دسته آچار فیلرگیری و ... کشف شد.

رئیس کلانتری 157  تاکید کرد: گفتنی است، با اعتراف متهمان، پرونده تکمیل و هر دو به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و تحقیقات برای شناسایی مالک خودرو آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.