معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی عصر دیروز از جشنواره نوروزگاه در ارومیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛تقی کهوریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی دوشنبه شب با حضور در مدرسه ۲۲ بهمن ارومیه از برنامه‌های روز دوم نوروزگاه ارومیه و نمایشگاه صنایع دستی که در مدرسه ۲۲ بهمن ارومیه برپاست بازدید کرد.
در این بازدید دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تشریح برنامه‌ها و اقدامات دبیرخانه ستاد مذکور بخش‌ها و غرفه‌های مختلف نوروزگاه ارومیه را به جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی معرفی کرد.
کهوریان نیز در این بازدید اقدامات انجام یافته توسط دبیرخانه ستاد را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و بر لزوم ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای مسافرین نوروزی تاکید کرد.
وی دراین بازدید ارائه خدمات گردشگری و راهنمای نوروزی را برای مسافران ضروری دانست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه این بازدید از سیاه چادر گردشگری عشایر، نمایشگاه‌های صنایع دستی، نمایشگاه عکس نوروز در کشور‌های مختلف و موزه مدرسه و سایر برنامه‌ها بازدید کرد.
برهمین اساس مدیر کل کمیته امداد و هم چنین رئیس خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی نیز از مهمانان ویژه دومین روز نوروزگاه ارومیه بودند.
گفتنی است ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۷ با هدف ارائه خدمات تسهیلات مناسب به مسافران از اسفندماه سال گذشته راه اندازی شده و با اجرای برنامه‌های متنوع از قبیل: نوروزگاه و برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در شهر‌های مختلف آذربایجان غربی تا نیمه فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ن.م

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی از نوروزگاه ارومیه بازدید کرد

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.