رئیس پلیس راه استان اردبیل از تردد 21 دستگاه خودرو کنترل نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: به منظور مقابله با حوادث جاده ای گشت های پلیس راه به نسبت روزهای عادی ۴۵ درصد افزایش یافته و ۲۱ دستگاه خودرو کنترل نامحسوس در محورها تردد دارند.

وی به استقرار ۹۲ تیم پلیس راه با ۲۳۹ نفر نیرو در محورها اشاره و تاکید کرد: در مجموع هزار و ۱۹۲ نفر با ۵۷۵ دستگاه خودرو شامل نیروهای عملیاتی، امدادی، راهداری و پلیس راه به صورت روزانه در محورها مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از روند نزولی تصادفات فوتی در سه سال اخیر در جاده های استان اردبیل خبر داد و گفت: در فاصله سال های ۹۴ تا ۹۶ شاهد کاهش تصادفات فوتی در جاده های استان هستیم.

فتاحی تصریح کرد: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری سه فقره تصادف فوتی به ثبت رسیده که با مدت مشابه سال گذشته تغییری مشاهده نمی شود.

 وی تعداد متوفیان را نیز 3 نفر عنوان و اضافه کرد: همچنین ۱۶ فقره تصادف جرحی به ثبت رسیده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۹ مورد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تعداد مصدومان تصادفات جرحی را ۱۹ نفر برشمرد و یادآور شد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ نفر در تصادفات جاده ای استان مجروح شده بودند.

فتاحی با تاکید به برخورد جدی با رانندگان متخلف اضافه کرد: علاوه بر این برای تخلفات جزئی برگه های ارشادی صادر شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی به صورت میانگین ۶۰۰ تا ۷۰۰ برگه ارشادی برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/ح

صدور برگه های ارشادی از ابتدای تعطیلات نوروزی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.