در این بسته خبری می‌توانید مهمترین پلیس تهران در مهرماه 96 را مشاهده کنید.

مهمترین اخبار پلیس پایتخت در هفتمین ماه سال ۹۶به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه به مهمترین خبری پلیس پایتخت در مهر 96 اشاره می‌شود که می‌توایند مطالعه کنید.

اخاذی مامور اخراج شده نیروی انتظامی از دختر و پسر‌های جوان + عکس

محمد. خ. تا همین ۳ ماه پیش مامور نیروی انتظامی بوده و به دلیل مشکلاتی که ایجاد کرده بود، اخراج شده است.
او لباس فرم خود را دور نینداخت و بعد از مدتی دوباره با به تن کردن آن، به خیابان آمد. محمد. خ. که علاقه زیادی به اخاذی و سرقت داشت، با لباس فرم ناجا اقدام به اخاذی از جوانان کرد.

جزئیات آدم ربایی نیم میلیون یورویی در تهران

تعدادی آدم ربا آقای چوانی را که دکترای عمران دارد را ربوده بودند و برای آزادیش از پدر فرده ربوده شده درخواست ۵۰۰ هزار یورو کرد. فرد ناشناس تهدید کرد اگر موضوع را به پلیس اطلاع دهم، پسرم را به قتل می‌رساند
دکتر ربوده شده که به شدت مورد آزار و آسیب جسمی قرار گرفته بود، برای درمان به بیمارستان منتقل و تحقیقات برای شناسایی عاملان آدم‌ربایی ۵۰۰ هزار یورویی آغاز شد.
سرانجام کاراگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران موفق شدند با شناسایی هویت سه آدم‌ربا روز گذشته در سه عملیات جداگانه آن‌ها را در مهرشهر کرج، سلطان‌آباد و منطقه فلاح شناسایی و دستگیر کنند.

قاتل مدیر مسئول نشریه شمارش شناسایی و دستگیر شد

قاتلِ «مجید شمس» مدیرمسئول نشریه شمارش که طی یک نزاع و درگیری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی اقدام به ارتکاب جنایت کرده و از آن زمان متواری شده بود، به نام مهدی. م. (متولد ۱۳۵۱) دستگیر شد.

عوامل آتش زدن مسجد و تخریب شیشه بانک‌های تهران دستگیر شدند

افرادی که تحت اغوا و تاثیر یک شبکه ماهواره‌ای دست به آتش شدن و تخریب درب مسجدی در تهران زده بودند به صورت کامل شناسایی و همگی دستگیر شدند.

باند ۱۸ نفره اراذل و اوباش دستفروش در پاساژ علاءالدین منهدم شد


در پی اخبار و گزارش‌های متعددی به پلیس واصل شده که در آن از درگیریدستفروشان با شهروندان و خریداران تلفن‌های همراه در مقابل پاسا‍ژ علاءلدین خبر داده شده بود موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته بود.

۱۸ تن متهمان که در قالب دستفروش موبایل فعالیت می‌کردند، اقدام به فروش موبایل‌های مسروقه، قاچاق و بدلی با قیمت‌های بالا به شهروندان کرده بودند و زمانی که مشتریان حاضر به خرید این تلفن‌های همراه نمی‌شدند با چوب و چماق به آن‌ها حمله کرده و با ترتیب دادن نزاع جمعی، فضا را برایشان ناامن می‌کردند. طی عملیاتی دستگیر شدند.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار پلیس پایتخت در مهر 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار