استاندار خراسان رضوی گفت: از روز ۲۵ اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری۵۰ هزار خانوار فرهنگی در مشهد مقدس اسکان یافته اند

۵۰ هزار خانوار فرهنگی در مشهد مقدس اسکان یافته اندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی رضا رشیدیان در بازدید‌ از مراکز اسکان فرهنگیان در مشهد افزود:در نوروز امسال آموزش و پرورش با پیش بینی هزار و ۲۰۰ مدرسه در قالب ۱۲ هزار کلاس درس به استقبال زائران فرهنگی رفت.


وی گفت: تلاش دست اندرکاران خدمات سفر به عنوان بک اولویت، استفاده حداکثری از ظرفیت مراکز اقامتی رسمی برای اسکان زائران است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ورود هشت میلیون و ۱۱۷ هزار و ۵۵۴ نفر به استان افزود: از این تعداد چهار میلیون و ۸۲۹ هزار و ۲۳ نفر به این کلانشهر وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، برای استان ۸.۵ درصد و برای مشهد هشت درصد رشد دارد.

رشیدیان تصریح کرد: با توجه به رشد ورود زائران ظرفیت مراکز اقامتی به خوبی استفاده شده و برای دور دوم سفر‌های نوروزی نیز هتل ها، هتل آپارتمان‌ها تخفیفات ویژه‌ای تدارک دیده اند که متقاضیان می‌توانند از طریق "سامانه اقامت ۲۴ " از آن‌ها استفاده کنند.

وی گفت: سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها مانند شهرداری نیز با تجهیز کمپ ها، امکان اسکان زائران را فراهم آورده اند و برای شرایط بحران و اضطراری هم فضا‌های سر پوشیده و سالن‌های ورزشی مهیا شد که خوشبختانه مورد استفاده قرار نگرفت.
 
انتهای پیام//ا.س
 
 

بازدید‌استاندار از مراکز اسکان فرهنگیان در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.