رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : طی شبانه روز گذشته ۲۳ فقره حادثه تصادف در محورهای این استان به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۳ فقره حادثه تصادف در محورهای استان سمنان به وقوع پیوست گفت : از این تعداد ۱۲ مورد سانحه جرحی و ۱۱ مورد را تصادف خسارتی شامل می‌شود.

حادثه فوتی در محورهای استان سمنان گزارش نشده است

وی بابیان اینکه خوشبختانه در شبانه روز گذشته حادثه فوتی در محورهای استان سمنان گزارش نشده است افزود: اندکی صبر و شکیبایی، پرهیز از عجله و شتاب و رفتارهای مخاطره‌آمیز می‌تواند از وقوع حوادث ناگوار و جبران ناپذیر رانندگی جلوگیری کند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان طی شبانه روز گذشته ۱۶ مجروح داشت تصریح کرد : با توجه به اینکه ۶۰ درصد حوادث رانندگی را واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده شامل می شود لذا استراحت یک ربع بعد از دو ساعت رانندگی به مسافران توصیه می‌شود.

وی افزود: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی از مسافران تقاضا داریم در ورودی و خروجی شهرها و زائر سراها با دقت، تمرکز و آرامش تردد کنند و همچنین در صورت خستگی در اولین شهر ضمن اقامت و استفاده از جاذبه های گردشگری با هوشیاری به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: حوادث ، اورژانس ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.