مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج از آمادگی این سازمان برای خدمت رسانی به شهروندان وگردشگران در روز ۱۳ فروردین (روزطبیعت) خبرداد.

امیر جمشید نژاد سرپرست سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج  در گفتگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:ناوگان اتوبوسرانی شهرداری در راستای افزایش رفاه حال شهروندان در روزطبیعت ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ دستگاه تاکسی کشیک برای جابجایی مردم در این روز اختصاص داده است.

وی افزود: ۶ دستگاه از اتوبوس‌های تعیین شده در میدان نبوت مستقر و شهروندان را در مسیر جاده صلوات آباد جابجا می‌کند.
سرپرست سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج بیان کرد: همچنین ۶ دستگاه اتوبوس از میدان آزادی، سه راه ادب، بلوار پاسداران، میدان جهاد و پل گزنه به سمت ورودی کرمانشاه و چهار دستگاه نیز از میدان سهره وردی (فیض آباد) به سمت سد وحدت شهروندان را جابجا می‌کنند.
جمشیدنژاد گفت:چهار دستگاه اتوبوس نیز در خیابان ۱۷ شهریور جلوی پاسگاه نیروی انتظامی به سمت محور جاده قدیم مریوان اقدام به جابجایی شهروندان خواهند کرد.
جمشید نژاد همچنین اعلام کرد: ۲۰۰ دستگاه تاکسی کشیک علاوه بر تاکسی‌های مسیری در میادین اصلی و مسیر‌های پرتردد هم در روز طبیعت اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند.
وی بیان کرد: ناوگان اتوبوسرانی در روز ۱۳ فروردین درتمامی مسیر‌های سطح شهر ومسیر‌های حومه نیز طبق روال عادی فعال است.

سرپرست سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج بیان کرد:اتوبوس‌های این سازمان ازساعت ۱۱ صبح درمحور‌های یادشده مستقربوده وتا پایان روزنیزآماده جابجایی شهروندان درروزطبیعت هستند.
گفتنی است، در تقویم روز ۱۳ فروردین به نام روز طبیعت نامگذاری شده و شهروندان هم بر اساس رسم دیرینه در این روز به دامن طبیعت می‌روند.

انتهای پیام/م

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی در روز ۱۳ فروردین در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.