مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: جشنواره نوجوان سالم با موضوعات پیشگیری از گرایش به دخانیات و موادمخدر و پیشگیری از گرایش به خشونت برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت:امروز نهم فروردین با اشاره به برگزاری اختتامیه هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و پنجمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان یزد اظهار داشت: این جشنواره ویژه فرهنگیان و زمان برگزاری آن هم اردیبهشت ماه امسال است.

دانافر با اشاره به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و پنجمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: بیش از ۱۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در آئین اختتامیه از قریب به ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان به عنوان افراد برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.

وی به محور‌های جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم اشاره و خاطر نشان کرد: این جشنواره در محور‌های پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوی مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت و در بخش‌های ایده پردازی، مقاله، نقاشی، نرم افزار چند رسانه‌ای، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه و تئاتر و نمایش برگزار می‌شود که تا کنون آثار بسیار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دانافر در ادامه به موضوعات پنجمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: محصولات و منابع کمک آموزشی و پروژه‌های ابتکاری، پیشگیری از گرایش به مصرف دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از گرایش به خشونت با موضوعات الگو‌ها و فنون تدریس پیشگیری از محور‌های برگزاری پنجمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/‌ی

هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در یزد برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.