رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک از خدمات رسانی طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی به بیش از ۸ هزار مسافر دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  افشین کاویانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک گفت: به بیش از ۸ هزار مسافر نوروزی در پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی این جمعیت‌ خدمات ارائه شد.

وی افزود: پس از گذشت 10 روز از خدمات‌دهی شبانه‌روزی جوانان هلال‌احمر به مسافرین نوروزی بیش از5 هزار و 800 نقشه شهرستانی و استانی، 11 هزار و 700 قطعه بروشور آموزشی امدادی ترافیکی و 2000 از انواع کتاب، لوح فشرده، دعای سفر، تقویم و سایر محصولات به مسافرین اهدا شد.

کاویانی بیان داشت: نماز اول وقت در سفرعامل نشاط معنوی در بین مسافران است و در این راستا خیمه‌ی نماز و وضوخانه موقت جهت استفاده مسافرین پیش‌بینی‌شده بود و صدها مسافر از این فضا بهره‌مند شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ایستگاه های سلامت افزود: در غرفه‌ی ایستگاه سلامت نیز جوانان هلال‌احمر اندیمشک به اقدامانی چون توزیع بروشورهای امدادی بهداشتی٬ پایش سلامت فشارخون، امدادرسانی سرپایی و ثبت‌نام برای کارت اهدای عضو خواهند پرداخت.

انتهای پیام/م

هلال احمر پشتیبان مسافران نوروزی 

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.