آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) دماوند، امکاناتی مانند زائرسرا، اسکان موقت، پایگاه دائمی امداد پزشکی و نیروی انتظامی را داراست.

امامزاده هاشم دماوند محیطی آرامش بخش برای مسافران نوروزیمحمدرضا مشهدی عباسی مدیر آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) دماوند در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: از پایان بهمن ماه ۹۶ جلسات متعددی با حضور هیئت امنای امامزاده، فرماندار دماوند، امام جمعه، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند و سایر نهادهای خدماتی مانند نیروی انتظامی، نهادهای امدادی و غیره انجام شد تا بستر مناسب در استقبال از نوروز و سال جدید آماده شود.

وی در همین راستا افزود: با مشورت و همفکری و توصیه‌های لازم از سوی امام جمعه شهرستان دماوند، حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی و نکات حجت الاسلام و المسلمین اشرفی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه دماوند عملا کارها آغاز شد.

مدیر امامزاده هاشم(ع) دماوند با اشاره به طرح آرامش بهاری گفت: در زمان تحویل سال حضور جمع کثیری از مسافران نوروزی و زائران را در آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) شاهد بودیم که تا پایان سخنان مقام معظم رهبری در حرم و شبستان‌ها حضور داشتند و پس از آن مراسم تبریک و شادباش عید آغاز شد.

مشهدی عباسی با تاکید بر مراسم شب شهادت امام هادی(ع) خاطرنشان کرد: با حضور حجت الاسلام و المسلمین علاءالدینی، امام جمعه اسبق دماوند و گلپایگان مراسم شب شهادت برگزار شد و با قرائت دعای توسل و دعای تحویل سال به پیشواز سال جدید رفتیم.

وی تصریح کرد: در جوار آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) امکاناتی مانند زائرسرا، اسکان موقت، پایگاه دائمی امداد پزشکی، نیروی انتظامی و ... را داراست که موجب سهولت دسترسی به امکانات فوق شده و هم‌چنین ۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و بازارچه آسایش مسافران و زائران را در این نماکن مقدس دوچندان می‌کند.

مشهدی عباسی در پایان اذعان داشت: خیمه‌های معرفت امامزاده هر سال از سال قبل شلوغ‌تر شده و غرفه کودکان با اذحام جمعین بالایی همراه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار