معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: پارسال 282 هزار و 397 نفر ساعت گشت راهداری در محورهای استان همدان انجام شده است.

انجام بیش از 282 هزار نفرساعت گشت راهداری در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: این گشت ها در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و روستایی انجام شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه سال گذشته 44 مورد پاکسازی، اصلاح و احداث دور برگردان و پارکینگ نیز در جاده های استان احداث و 49 کیلومتر از راه های استان همدان آسفالت رگلاژی شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته اقدامات موثری در خصوص ایمن‌سازی راه‌ها انجام شد، اظهار داشت: پارسال لکه گیری راه های آسفالته به میزان 236 هزار و 76 متر مربع و پاک کردن، تنظیم قنوها با گریدر به میزان 3 هزار و 71۰ کیلومتر، 174 کیلومتر شانه سازی راههای آسفالته، 2 هزار و 764 کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه های آسفالته و 515 کیلومتر رگلاژ راه های شنی انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 23 مورد اصلاح پیچ های خطرناک و 1727 مورد زه کشی و دریواسیون پل ها از دیگر اقدامات بوده است.

وی از پاکسازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله به میزان 2 هزارو 280 کیلومتر خبر داد و بیان داشت: آسفالت شانه راه ها به میزان 14 کیلومتر، موج تراشی سطوح آسفالته به میزان 90 هزار و 966 مترمربع، تعمیر و مرمت و نگهداری پلهای کوچک 25 دستگاه، تعمیرات اساسی پل های بزرگ 2 دستگاه، احداث و تعریض پل ها 11 دستگاه، تنقیه و لایروبی پل ها 1254 مورد پارسال انجام شده است.

انتهای پیام/ د

گشت راهداری در جاده های استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.