وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی در روستا‌های سپیدان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست بامسئولان شهرستان سپیدان اظهار کرد: در آینده نزدیک مشکل ارتباطات بیشتر روستا‌های سپیدان برطرف خواهد شد و با راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز درروستا‌ها از تردد مردم در شهر‌ها کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به کوهستانی و صعب‌العبور بودن برخی از نقاط این شهرستان، ادامه داد: برای راه‌اندازی برخی از سایت‌ها نیاز به برق و سایر تجهیزات است که باید با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی، این مشکل رفع شود.

آذری جهرمی بیان کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و پتانسیل‌های بالا و داشتن تفرجگاه‌های بی‌شمار، توسعه زیرساخت در حوزه ارتباطات می‌تواند به جذب و گسترش صنعت توریسم و توسعه اشتغال در این شهرستان کمک کند.

در این جلسه در مورد اختصاص اعتبار برای ساخت بنای جدید ادارات مخابرات، پست و پست‌بانک، نصب و راه‌اندازی سایت جدید BTS، توسعه و طراحی شبکه کابلی در شهر اردکان، هما شهر و شهر بیضاء و مراکز روستایی و تخصیص تسهیلات ۶ درصد روستایی، بحث و تبادل نظر شد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پی گیری آن‌ها قول مساعد داد.
انتهای پیام/ر

حل مشکل ارتباطات بیشتر روستا‌های سپیدان تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار