معاون فرهنگی اداره اوقاف تهران حضور صمیمانه و همدلانه مبلغین متخصص در خیمه‌های معرفت را برای آگاهی دادن به مردم بسیار مفید دانست.

روحانیون متخصص در خیمه های معرفت به مردم مشاوره می دهندحجت الاسلام و المسلمین عباسیان مسئول فرهنگی اداره جنوب شرق تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: با توجه به پیشینه نوروز در ایران، افراد قبل از سال جدید از جهات مختلف مادی و معنوی اقدام به خانه‌تکانی می‌کنند و به همین دلیل قلب‌ها برای رسیدن به آرامش بهتر و بیشتر، آماده می‌شود.

وی ادامه داد: در این ایام با دور انداختن و کنار گذاشتن ویژگی‌هایی چون حسد، خشم و غیره دست شیطان از بستر پاک قلب، دور مانده و قطعا آرامش بیشتری به سراغ افراد خواهد آمد.

مسئول فرهنگی اداره جنوب شرق اذعان داشت: به همین دلیل آغاز بهار که مصادف با نوروز است یک جلب توجه ویژه برای فرهنگ سازی ایجاد می‌شود و با دور شدن شیطان از فضای قلب، امور خیر و نیک بیشتر فرصت ظهور و بروز می‌یابند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسیان گفت: طرح آرامش بهاری، پیوندی بین بهار طبیعیت و بهار دل‌هاست و برای ارتباط با خدا و پیوند معنوی در این ایام طرح ریزی شده و با استفاده از طراوت طبیعت و تازگی ایام، می‌توان برنامه‌های فرهنگی را با شیوه‌های مفیدتر و مثمر ثمر برای مردم اجرایی نمود.

مسئول فرهنگی اداره جنوب شرق تصریح کرد: برای سهولت در رسیدن به هدف نهایی و تعالی انسان، مبلغین متخصص نیز در خیمه‌های معرفت با حضور همدلانه و صمیمانه خود در غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، پاسخ به سوالات شرعی و غیره به این امر سهولت بخشیده و با استفاده از آیات روشن و احکام زلال اسلامی این رویه را تسریع می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار