امدادگران اورژانس فارس در دوازدهمین روز از تعطیلات نوروز، با هزار و ۷۹ ماموریت روز پرکاری را سپری کردند.

دکتر محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: از مجموع هزار و ۷۹ ماموریت امدادی، ۵۱۴ مورد در شهره و ۵۶۵ مورد نیز در جاده‌های استان بوده است.

وی با اشاره به حضور امدادگران این مرکز در ۱۴۸ ماموریت مربوط به سوانح ترافیکی، افزود: در دوازدهمین روز از تعطیلات، ۸۱ مورد از این سوانح، در جاده‌ها و ۶۷ مورد نیز در شهر‌ها بوده که ۱۸۶ مصدوم داشته و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

مرادیان اضافه کرد: از بیست و هفتم اسفند سال ۹۶ تا پایان روز گذشته، ۳۹ نفر جان خود را در اثر سوانح ترافیکی از دست داده اند که ۳۶ مورد در جاده‌ها و سه مورد نیز در شهر‌ها بوده است.

سرپرست اورژانس فارس همچنین از عدم ثبت موردی از ماموریت امدادی برای مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این آمار، ثابت باقی بماند.

دکتر مرادیان بار دیگر از مردم استان و مسافران نوروزی خواست تا با سرعت مطمئن رانندگی کنند و از رانندگی در هنگام خواب آلودگی و خستگی بپرهیزند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تاکید کرد: بی شک همکاری مردم با آمبولانس‌ها برای تردد آسان‌تر در محورها، در نجات جان مصدومان و بیماران، نقش موثری را ایفا می‌کند.
انتهای پیام/ر

ارائه هزار و ۷۹ خدمت به همت امدادگران اورژانس در دوازدهمین روز از تعطیلات

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار