‍ رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار گفت: بیش از 18هزار کیلو گرم انواع فراورده های خام دامی در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز 97ضبط و معدوم سازی گردید.

‍ معدوم سازی بیش از18هزارکیلو مواد خام دامی در شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان;دکتر صادقی،رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار اظهار داشت :طرح تشدید نظارت بهداشتی نوروز 97که از بیست و پنجم اسفند ماه 96درشهرستان بهار آغاز شده بودبه پایان رسید.

دکتر صادقی ادامه داد:که در راستای انجام طرح تشدید نظارت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد خام دامی شامل انواع رستورانها ،قصابی ها ،مرغ فروشی ها و کشتارگاههای دام و طیور اداره دامپزشکی شهرستان بهار اقدام به برقراری دو اکیپ ثابت و دو اکیپ سیار در سطح شهرستان بهار نموده بود که از 25اسفند ماه سال گذشته لغایت 14فروردین ماه سال جاری نظارت بر مواد خام دامی تولید و عرضه شده در سطح شهرستان را انجام داده تا با موارد غیر بهداشتی با قاطعیت برخورد نمایند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار تصریح کرد:که در اجرای این طرح بالغ بر 18000کیلو گرم انواع فراورده های غیر بهداشتی در شهرستان بهار ضبط و معدوم سازی و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح دستاورد های مهمی در جهت افزایش بهداشت عمومی جامعه داشته است افزودند که نظارت بر انواع فراورده های خام دامی در سطح شهرستان توسط کارشناسان این حوزه با کمال قوت در حال انجام بوده و شهروندان می توانند با اطمینان خاطر کافی محصولات عرضه شده را خریداری و مصرف نموده و در صورت وجود ابهام در این حوزه با اداره دامپزشکی شهرستان تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/خ

فراورده های  غیر بهداشتی ضبط شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار