ویژه برنامه‌های شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛حجت الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اظهار کرد: مداحی اهل بیت (ع) در رثای شهادت فرزند بزرگوار امام موسی الکاظم (ع)، مرثیه سرایی و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء نیز مراسم خطبه خوانی و لاله گردانی خدام حرم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: فردا هم از ساعت ۷ صبح، زیارت عاشورا در حرم مطهر حضرت سید میرمحمد بن موسی الکاظم (ع) قرائت خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بیان کرد: فردا همچنین از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه به مدت یک ساعت مراسم آئینی توسل به قرآن و اهل بیت (ع) در صحن مطهر و شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی گفت: از دیگر برنامه‌های این حرم مطهر، تعزیه خوانی شهادت حضرت شاهچراغ (ع) از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در صحن حضرت معصومه (س)، سخنرانی پیرامون فضایل و مناقب امین ولایت، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و مرثیه سرایی در رثای شهادت برادر بزرگوار امام رضا (ع)، است.

وی افزود: برگزاری ویژه برنامه کودک و نوجوان در بوستان کودک (اجرای تئاتر سایه حضرت شاهچراغ (ع) ) از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت، حزب خوانی قرآن کریم هدیه به حضرت شاهچراغ (ع) از ساعت ۱۷ تا ۱۹، در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه، پخت و توزیع آش صلواتی، برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت است.

سلامی بیان کرد: مراسم قرائت دعای ندبه همراه با سخنرانی نیز جمعه ۱۸ فروردین از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

برنامه های سالروز شهادت شاهچراغ (ع) در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار