استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه با هم در هر نقشی که هستیم؛ با هم‌افزایی، همدلی و همراهی می‌توانیم کاروان توسعه استان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان سید دانیال محبی در جمع پرسنل استانداری و واحد‌های تابعه اظهار داشت: نوروز فرصتی برای ابراز دوستی و ارتباطات انسانی است و تبادل فکری و فرهنگی ظرفیتی ممتاز در کشور ایران و برخاسته از همین دید و بازدید‌های نوروزی ما ایرانیان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با برشمردن مقوله‌های انسانی از جمله دانایی، پاکی و زیبایی افزود: فطرت همه انسان‌ها به دنبال خوبی و دوست داشتن انسان‌های پاک است، ولی طبیعتاً انسان در مدار زندگی لغزش‌هایی دارد و اینجاست که بهترین انسان‌ها کسی است که در مقابل این مقوله‌های انسانی صلابت دارد.

وی خاطرنشان کرد: اصل این است که انسان در فضای این گفتن‌ها خودش را نبازد نه در قبال تعریف‌ها مغرور شود و نه از نقد‌ها برنجد چرا که انسان‌های وارسته در طول تاریخ بر همین اصل استوار بوده‌اند.

محبی افزود: فرهنگ بالنده، تاریخ و ادبیات ایرانیان سرشار از بزرگ مردی و شجاعت است؛ رسالت انسانی ما نیز این است که دیگر دوستی را بر خود مقدم بداریم.

استاندار با تاکید بر پذیرش نقد سازنده گفت: نگاهم برای پیشرفت استان این است که باید بستری فراهم شود تا با نشاط و ظرفیت بالا هر نقدی را برای پیشرفت بهتر استان بپذیریم.

وی گفت: تلاش خواهم کرد در انتخاب و جایگزینی مدیران کسی که صلاحیت و شایستگی بیشتری نسبت به دیگران دارد، جایگزین شود.

انتهای پیام/ع

استاندار در جمع پرسنل استانداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار