تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار با شاگردان مجید جلالی، پنج شنبه هفته جاری به تهران می‌آیند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، درحالی استقلال خوزستان باید جمعه هفته جاری در تهران به مصاف پیکان برود که هیچ محرومی ندارد و وضعیت 2 بازیکن این تیم برای دیدار با شاگردان مجید جلالی مشخص نیست.

محمد امین آرام طبع، مدافع با تجربه استقلال خوزستان تا پایان فصل خانه نشین است و نمی تواند برای عبدالله ویسی به میدان برود اما وضعیت دانیال ماهینی و جونیور مارینی، 2 بازیکن این تیم مبهم است و در روزهای آینده مشخص می شود که می توانند مقابل خودرو سازان بازی کنند یا خیر؟

استقلالی ها قرار است پنج هفته هفته جاری به تهران بیایند و آماده بازی با پیکان شوند. البته برخی ها از حضور نیافتن عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از مسابقه خبر داده بودند که تکذیب شد و پپ وطنی ( لقب ویسی ) صبح پنج شنبه به پایتخت می آید و با حضور در سازمان لیگ، پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود.

پیکان تهران با کسب 44 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و برای کسب سهمیه آسیا می جنگد و از سویی دیگر، استقلالی ها امیدوارند با کسب امتیاز در پایتخت بتوانند در لیگ برتر ماندنی شوند.

انتهای پیام/

آبی ها برای دیدار با پیکان پنج شنبه به تهران می آیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار