معاون پشتیبانی و آماد سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: نبود بازار فروش مناسب و ورود بی رویه کالا‌های قاچاق به کشور را باید مهمترین مشکل کالا‌های ایرانی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کریم زینیوند، معاون پشتیبانی و آماد سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی قریب به ۱۰ سال است که شعار هر سال در زمینه مسائل اقتصادی نامگذاری می‌کند که هدف ایشان این بوده که مسئولین کشور توجه بیشتری به این موضوعات داشته باشند.

وی افزود:همان طور که آمار‌ها نشان داده نرخ بیکاری در لرستان از میانگین کشوری بالاتر بوده و متاسفانه ۶۰ درصد از کارخانه‌های سطح استان به علت مشکلاتی مانند نبود بازار فروش مناسب و مشکلات بانکی تعطیل شده‌اند.

معاون پشتیبانی و آماد سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مطرح کرد: مسئولان استان باید جلسات متعددی با تولید کنندگان برگزار کرده و حرف آن‌ها را بشنونند و با همکاری تمام سازمان‌های مرتبط در جهت رفع مشکلات آن‌ها گام بردارند.

زینیوند اظهار کرد: می‌توان نبود بازار فروش مناسب و ورود بی رویه کالا‌های قاچاق به کشور را مهمترین مشکلات کالای ایرانی دانست.

وی گفت: تولیدکنندگان نیز برای رضایت مشتری باید کالا‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کرده تا مردم از کالا‌های ایرانی استفاده کنند.

معاون پشتیبانی و آماد سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: اساتید دانشگاه‌ها، روحانیون و صداو سیما نیز باید در راستای حمایت از کالای ایرانی تبلیغات و فرهنگ سازی گسترده‌ای انجام دهند.

انتهای پیام/د

نبود بازار فروش مهمترین مشکل کالای ایرانی

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.