استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه و رشد جامعه، نیازمند توجه به معلمان و دست اندرکاران حوزه آموزش و پرورش می‌باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه و رشد بخش‌های مختلف جامعه و ارتقای توان افراد، نیازمند توجه به معلمان و دست اندرکاران حوزه آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ هزار معلم در این استان افزود: پویا کردن جامعه برای تجلیل و قدردانی از معلمان و همچنین نظام‌مند شدن این موضوع، باید در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند برای اجرای مطلوب برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، همکاری لازم را داشته باشند.

عباسی با اشاره به افزایش ۲۰۶ درصدی میزان اقامت مسافران نوروز ۹۷ در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کسب رتبه نخست ملی در زمینه ضریب اسکان مسافران نوروزی، نشان دهنده توانایی استان در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی گفت: باید از اقدامات تمامی فعالان مرتبط با ستاد تسهیلات نوروزی در چهارمحال و بختیاری به شکل شایسته قدردانی شود.

عباسی، از فرمانداران شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری هم خواست: از هم اکنون نسبت به آمادگی برای جذب مسافران داخلی و خارجی و خدمات رسانی مطلوب‌تر به آنان در فصل تابستان و نوروز سال آینده برنامه ریزی عملیاتی داشته باشند.

انتهای پیام/ن

فعالیت ۱۶ هزار معلم در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار