مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار و ۹۸۵ سبد کالای حمایتی و معیشتی به ارزش افزون بر ۶۸۰ میلیون و ۹۰ هزار ریال پارسال به طور رایگان میان نیازمندان این استان توزیع شده است.

 رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  ۶ هزار و ۴۸۵ سبد توزیع شده این مدت به طرح حمایتی معیشتی، هزار و ۸۱۴ سبد به طرح فرشتگان و ۶ هزار و ۶۸۶ سبد به طرح همای رحمت اختصاص داشت.

راشکی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان همچنین از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین امسال در قالب طرح فرشتگان رحمت سه هزار و ۴۸۱ سبد غذایی را در مناطق محروم روستایی و حاشیه نشین این استان توزیع کرد که در مقایسه با پارسال با هزار و ۸۱۴ سبد غذایی رشد حدود ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: طرح فرشتگان رحمت امسال در مناطق صعب العبور جنوب سیستان و بلوچستان که امکان تردد خودرو نبوده اجرا شد به طوری که امدادگران با وسیله نقلیه موتورسیکلت سبد‌های کالا را میان نیازمندان منطقه توزیع کردند.

راشکی تاکید کرد: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب پذیر و آسیب دیدگان با جذب مشارکت خیران و استفاده از توان داوطلبی است.

انتهای پیام/ع

توزیع سبدکالا بین نیازمندان استان

برچسب ها: هلال احمر ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار