۴۰۹ مرکز خدمات بین راهی کوچک در گیلان جانمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان امروز در نشست بررسی احداث مراکز خدمات بین راهی کوچک از جانمایی ۴۰۹ مرکز خدمات بین راهی کوچک در گیلان خبر داد و گفت: تمام سعی ما بر این است تا حتی الامکان با جانمایی این مراکز خدماتی در محدوده روستا‌های کنار جاده در توسعه روستایی نقش آفرین باشیم.

وی توجه به معماری و اقتصادی بودن طرح را از جمله نکات مهم در ساخت مراکز خدماتی بین راهی کوچک دانست و افزود: باید به ایجاد شرایط مناسب برای مسافران توجه ویژه شود.

استاندار گیلان بر ضرورت فراخوان طرح‌های پیشنهادی برای احداث مراکز خدمات بین راهی کوچک از سوی سازمان نظام مهندسی تاکید و خاطر نشان کرد: باید با تجمیع و تلفیق طرح‌های پیشنهادی و با رعایت الگو‌های استاندارد در ارائه خدمات مناسب به گردشگران تلاش کنیم.

مصطفی سالاری همه روستا‌های استان را دارای جاذبه گردشگری دانست و افزود: گیلان از ظرفیت بالایی در بخش گردشگری برخوردار است که باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه و شکوفایی استان گام برداریم.

وی همچنین بر ضرورت احداث نمایشگاه دائمی سازه‌های چوبی در استان تاکید و تصریح کرد: باید فضایی فراهم شود تا سازندگان خلاق و توانمند سازه‌های گردشگری چوبی و بومی - محلی بتوانند محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

مراکز خدمات بین راهی باهدف توسعه اقتصادی در گیلان جانمایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
نظافت همان مراکز قبلی و سرویس های بین شهری رعایت شود هزینه زیادی هم ندارد.