اعضای شورای اسلامی و شهردار خرم آباد با مدیرکل صدا وسیمای مرکز لرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد بازوند در این دیدار با بیان اینکه جلب اعتماد مردمی در افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه های شهرداری موثر است گفت: صدا و سیما نقش مهمی در شکل دهی فرهنگ عمومی و افزایش بسیاری از شاخص های حوزه زندگی شهری ایفا می کند .

مدیر کل صدا و سیمای لرستان همچنین خواستار برگزاری نشست های مشترک هم اندیشی و همفکری در راستای ایجاد تعامل بین شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم آباد با صدا و سیما برای توسعه عمران شهری شد و از آمادگی شبکه استانی افلاک برای انعکاس اخبار و عملکرد شورای شهر و شهر داریها در خدمت به مردم خبر داد.

رییس شورای شهر خرم آباد هم در این نشست توانمندی صدا و سیما در ارایه آموزشهای شهروندی را بی بدیل دانست و گفت: صدا و سیما از مجموعه هایی است که توانمندیهای آن در کمک به کارگزاران امور شهری ارزشمند است .

دریکوند خواستار تعامل بیشتر بین مجموعه مدیریت شهری استان با صدا و سیمای مرکز لرستان شد و گفت: صدا و سیما با انعکاس کاستی ها و نقاط قوت در افزایش تلاش مدیران و زمینه خدمت رسانی بی منت به مردم موثر است.

رشیدی شهردار خرم آباد عملکرد صدا و سیمای مرکز لرستان در ایام تعطیلات نوروز را ستود و گفت: رسانه استانی با معرفی خوب جاذبه های گردشگری استان دراین ایام موفق عمل کرد و خروجی آن ورود گردشگران به لرستان بود.

قائم مقام و معاونان صدا وسیمای مرکز لرستان نیز ایجاد درآمد در حوزه گردشگری شهری را نیازمند داشتن برنامه و طرح های کاربردی در زمینه تقویت زیر ساخت های گردشگری و ایجاد مجتمع های رفاهی، اقامتی و تفریحی و بازار چه های محلی برای ارایه صنایع دستی و محصولات بومی دانستند و بر لزوم اتمام پروژه های عمرانی در زمان بندی مقرر از جمله هتل صخره ای ، شهر بازی دریاچه کیو، توجه به بام خرم آباد به عنوان ظرفیتی ارزشمند تاکید کردند.

انتهای پیام/د

نشست  شهردار خرم آباد با مدیرکل صدا وسیمای مرکز لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.