دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی در استان یزد گفت:به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی سابقه فیلم، ویژه فیلم ملک سلیمان در یزدبرگزار می‌شود.

دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی در استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت:به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی مسابقه تماشای فیلم، ویژه فیلم سینمایی ،ملک سلیمان، ساخته شهریار بحرانی در یزد برگزار می‌شود.

محمدصادق کوچک‌زاده با بیان این‌که برنامه‌های متعددی برای بزرگداشت این هفته تدارک دیده شده، برگزاری مسابقه فیلم ویژه فیلم سینمایی ،ملک سلیمان نبی (ع)، به کارگردانی شهریار بحرانی را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی افزود: این فیلم با استناد به قرآن کریم، مقطعی از زندگی حضرت سلیمان (ع) را روایت می‌کند.

کوچک‌زاده ادامه داد: علاقه‌مندان تا ۱۰ اریبهشت می‌توانند برای دانلود رایگان فیلم و آگاهی از نحوه شرکت در مسابقه به کانال @filmrace مراجعه کنند.

رئیس حوزه هنری استان با بیان این‌که به برگزیدگان به قیدقرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود، گفت: مراسم اختتامیه مسابقه ۱۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با شب میلاد امام زمان (عج) برگزار خواهد شد.

کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: ،ملک سلیمان، در سه نوبت پخش می‌شود که دو نوبت از شبکه ،تابان، و یک نوبت نیز عصر ۲۸ فروردین همراه با تحلیل و بررسی فیلم با حضور سیدمحمد حسینی کارشناس و منتقد سینما و عبدالحمید قدیریان طراح صحنه و مشاور کارگردان این اثر در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به ویژه سینماگران و هنرجویان می‌توانند با حضور در این نشست از نزدیک در جریان مباحث محتوایی مرتبط با این فیلم قرار گیرند.

یادآور می‌شود: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ،۲۰ تا ۲۶ فروردین، برنامه‌های متعدد و متنوعی در یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ی

مسابقه تماشای فیلم، ویژه فیلم سینمایی ،ملک سلیمان در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.