مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه سه کشور گفت: نیروی انتظامی ورودی استان فارس را برای جلوگیری از ورود بار گندم دیگر استان‌ها کنترل کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لطیف رستاد ظهر امروز در جلسه‌ی شورای کشاورزی استان فارس اظهار کرد: پارسال در بحث خرید و مراکز خرید گندم شاهد بروز مشکلاتی بودم که طی هماهنگی‌های انجام شده در سال جاری چنین اتفاقاتی روی نخواهد داد.

وی با بیان اینکه در موضوع ورود گندم از استان‌های دیگر به فارس باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد، ادامه داد: در این خصوص دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی باید همکاری لازم را داشته باشد.

رستاد افزود: مبادی استان فارس در موضوع ورود بار گندم دیگر استان‌ها باید کنترل شود.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه سه کشور در خصوص پرداخت پول به کشاورزان نیز تصریح کرد: این بحث یک موضوع ملی است که مسئولین استان باید در سطح کشور این مهم را پیگیری کنند.

وی به میزان خرید گندم در سال جاری نیز اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون بالغ بر ۲ هزار تن گندم و یک هزار تن کلزا در شهرستان‌های لامرد و مهر از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه سه کشور با اشاره به صادرات گندم استان فارس بیان کرد: سال ۹۶ کل صادرات گندم کشور ۲۸۰ هزار تن بود که ۴۸ هزار تن سهم فارس بود.

رستاد ادامه داد: پارسال میزان خرید کلزا ۱۵ هزار و ۶۰۰ تن در استان فارس بود.

انتهای پیام/ن

کنترل مبادی فارس برای جلوگیری از ورود بار گندم دیگر استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار