به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ارتش در تمامی صحنه های حساس جمهوری اسلامی ایران حضوری موثر داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و در تمامی شرایط حساس کشور امتحان بزرگ خود را پس دادند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: ارتش به اعتماد امام راحل پاسخ خوبی داد و در مقابل ضد انقلاب، کودتاچی و تجزیه طلب ها سینه سپر کرد و از همه مهمتر در هشت سال دفاع مقدس امتحان بزرگی پس داد و از امام مدال کلمه طبیه را گرفت.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در خصوص شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» گفت: مقام معظم رهبری در شروع سال جدید با بیان شعار سال، نقشه راه را برای ایرانیان مشخص کردند و از مردم و مسئولان و جوانان خواستند دست در دست هم دهند و برای اعتلای ایران گام بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار در کشور، افزود: ما ظرفیت‌های زیادی در کشور داریم که تاکنون از آن‌ها استفاده نشده و اکنون زمان آن رسیده است که این ظرفیت‌ها را به کار گیریم و از ظرفیت‌های موجود که شامل وجود دانشمندان بسیار، مزیت کشاورزی، ظرفیت بهداشت و درمان و جنگل و مراتع و معدن فراوان است، استفاده ببریم.
وی به 27 رجب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه تاریخ بشریت را بعثت عنوان کردند و رهبری نیز فرمودند که عید مبعث عید مسلمانان نیست عید تاریخ انسانیت است.

انتهای پیام/ ج

اهمیت تحقق عنوان سال برای مقابله با دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.