رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان از احداث ۳۰۲طرح آموزشی با هزار و ۲۰۶ کلاس درس توسط خیران از ابتدای تأسیس مجمع در استان خبرداد.

احداث ۳۰۲طرح آموزشی توسط خیران لرستانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی‌محمد رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در ۲۵ اردیبهشت‌ماه امسال اظهار داشت: از بدو تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در استان تاکنون، خیران حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در ساخت مدرسه کمک کرده‌اند.

وی افزود: از زمان تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تاکنون ۳۰۲ طرح آموزشی با هزار و ۲۰۶ کلاس درس و زیربنای حدود ۱۲۷ هزار مترمربع ساخته و تحویل آموزش‌وپرورش لرستان شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان عنوان کرد: همچنین دو استخر سرپوشیده شنا و تعدادی سالن چندمنظوره با کمک خیران ساخته و تحویل آموزش‌وپرورش استان داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تعهدات خیران در جشنواره سال گذشته ۹۳ درصد تحقق پیداکرده است تصریح کرد: در طول سال گذشته ۴۰ طرح  با ۸۹ کلاس درس و زیربنای ۱۱ هزار و ۵۰۳ مترمربع در دست اجرا بود که ۳۲ طرح با ۷۴ کلاس درس و زیربنای ۹ هزار و ۲۵۸ مترمربع تحویل آموزش‌وپرورش استان شد.

رضوی خاطرنشان کرد: هشت طرح با ۱۵ کلاس درس و زیربنای دو هزار و ۲۴۵ مترمربع هنوز در دست اجرا است که در صورت تکمیل شدن تحویل آموزش‌وپرورش لرستان می‌شود.

انتهای پیام/م

۳۰۲ طرح آموزشی توسط خیران لرستانی احداث شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.