مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: ۱۷۸ میلیارد ریال برای مسکن روستایی لامرد هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد عباسی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: این تسهیلات برای ساخت، مقاوم سازی و تعمیر واحد‌های مسکونی روستایی خسارت دیده از سیل سال‌های ۹۴ و ۹۵ و متقاضیان ساخت واحد مسکونی جدید پرداخت شد.

وی افزود: مددجویان زیر پوشش نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی شهرستان لامرد هم از این تسهیلات برخوردار شدند.

عباسی ادامه داد: این بنیاد پارسال در حوزه تامین مسکن روستایی بیش از ۱۷۰ قطعه زمین به روستاییان نیازمند واگذار و ۳۶۰ پروانه ساخت صادر کرد.

وی تصریح کرد: این بنیاد در حوزه بهسازی و اجرای طرح هادی روستایی در سال گذشته ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات درآمد سه درصد نفت و گاز، اعتبارات استانی و حوادث برای بهسازی و اجرای طرح هادی اختصاص داد که این میزان اعتبار در زمینه اجرای تک لبه، زیرسازی، آسفالت و ساخت بوستان در ۶۰ روستای این شهرستان هزینه خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لامرد تصریح کرد: ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نیز به عنوان قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی در اختیار دهیاران قرار گرفته است.

عباسی اظهار داشت: همچنین پارسال ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای زیرسازی ۸۰ هزار مترمربع معابر روستایی این شهرستان هزینه شد.

شهرستان لامرد در ۴۶۴ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

ارائه تسهیلات به روستاییان لامرد

برچسب ها: بنیاد مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.