رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: لایحه ایجاد منطقه آزاد بوشهر اردیبهشت‌ماه در مجلس مطرح می‌شود.

لایحه ایجاد منطقه آزاد بوشهر در مجلس مطرح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار در حاشیه نشست اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به نیاز ناوگان تاکسی‌رانی بوشهر به نوسازی، اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است لایحه ایجاد مناطق آزاد جدید در کشور از جمله بوشهر در اردیبهشت ماه در مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شود می‌توان تا آن زمان برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی صبر کرد، زیرا در صورت تصویب منطقه آزاد بوشهر شرایط فعالیت تاکسی بطور کلی تغییر می‌کند.

معاون اجرایی شهرداری بوشهر نیز گفت: بر خلاف ادوار گذشته که خودرو‌های تاکسی در برابر خورو‌های شخصی از سوخت با نرخ پایین‌تر برخوردار بودند این مزیت برداشته شده و اکنون هیچ تفاوتی بین تاکسی‌های عمومی و شخصی وجود ندارد.

رسول رمضانی ادامه داد: همچنین در گذشته هر ۱۰ سال نسبت به نوسازی تاکسی‌ها و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد ۴ درصد به تاکسی داران اقدام می‌شد که این رویه چند سالی است، حذف شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون براساس مجوز‌های اسمی صادر شده شمار تاکسی‌های شهری بوشهر ۶۴۰ دستگاه است افزود: باید با رایزنی لازم از طریق وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانی کشور شرایط مناسب و موردنیاز نوسازی ناوگان تاکسیرانی بوشهر فراهم شود.

انتهای پیام/م

لایحه ایجاد منطقه آزاد بوشهر اردیبهشت‌ماه در مجلس مطرح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.