دبیر اجرایی چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو از رونمایی از پوستر این جشنواره با حضور نماینده، ولی فقیه و جمعی از مدیران و مسئولان استان همزمان با ۲ اردیبهشت سال جاری در سنندج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، زهرا زندی، مدیر موسسه ستایش سنندج گفت: فراخوان برگزاری چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) در بین مراکز، موسسات فرهنگی و هنری و هنرمندان سراسر کشور اعلام شده است.
 
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو از رونمایی از پوستر این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: آیین رونمایی از پوستر جشنواره با حضور نماینده، ولی فقیه و جمعی از مدیران و مسئولان استان همزمان با ۲ اردیبهشت جاری در سنندج برگزار می‌شود.
 
زندی با بیان اینکه این جشنواره که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار می‌شود، افزود: موسسه ستایش مسئولیت اجرایی جشنواره و علیرضا غوثی از هنرمندان و اساتید مولودی خوان دبیر تخصصی چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو را عهده دار هستند.
 
وی بخش‌های چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو را شامل بخش گروهی، تک خوانی و بخش مهمان خارجی ذکر کرد و افزود: بخش مولودی خوانی توسط گروه‌های مولودی خوان سراسر کشور که در وصف پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام رضا (ع) اجرا می‌شود.
 
زندی ادامه داد: بخش تک خوانی مختص آثاری است که در قالب مولودی در وصف پیامبر اعظم (ص) و امام رضا (ع) خوانده می‌شود و در بخش مهمان خارجی نیز پنج گروه مولودی خوان منتخب مدعو از کشور‌های عراق، لبنان، فلسطین، سوریه و ترکیه حضور پیدا می‌کنند.
 
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو آخرین مهلت دریافت آثار جشنواره را ۲۵ خرداد سال جاری اعلام و خاطر نشان کرد: این جشنواره همزمان با ۲۴ تا ۲۶ تیر سال جاری در عمارت خسروآباد سنندج با حضور مولودی خوانانی از سراسر کشور و پنج کشور خارجی برگزار می‌شود

انتهای پیام/م

آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاودر سنندج برگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.