نایب رئیس مجلس گفت: مباحثی که آقای قاضی‌زاده در بخش اول مطرح کرد مناسب نبود، همچنین آقای وزیر فاز دوم بحث‌هایی که شما مجلس را خطاب قرار دادید نیز درست نبود.

صحبت‌های وزیر بهداشت درباره مجلس درست نبودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 28 فروردین) مجلس شورای اسلامی با اتمام بررسی سوالات نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مباحثی که آقای قاضی‌زاده در بخش اول مطرح کرد مناسب نبود، همچنین بحث‌هایی که شما مجلس را خطاب قرار دادید نیز درست نبود.

وی افزود: از آنجایی که بنده در این زمینه موضع داشتم، در آن زمان اظهارنظر نکردم؛ اما واقعیت این است که اگر قانون درست اجرا می‌شد نه وزارت بهداشت به این گرفتاری‌ها می‌افتاد و نه بیمارستان‌ها و چنین هرج و مرجی نیز در بازار به وجود نمی‌آمد.

نایب رئیس مجلس خاطر نشان کرد: به هر حال آنچه مجلس و کمیسیون بهداشت در چارچوب قانون نوشته‌اند، علمی و کارشناسی است؛ اما به آن عمل نشد، البته ما هم مقصر هستیم؛ اگر از همان اول می‌ایستادیم و اجازه نمی‌دادیم خلاف صورت می‌گرفت، چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار