در مراسمی که امروز (29 فروردین) برگزار شد "محسن رستمی" به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معرفی و از زحمات "نعمت الله حقیقی" رئیس پیشین این سازمان تقدیر شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛نعمت الله حقیقی رئیس پیشین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این مراسم از نقش مهم صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد کشور و سهم 40 درصدی آن در تولید ناخالص داخلی یاد کرد.

محسن رستمی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تسهیلات 1600 میلیارد تومانی که امسال برای ایجاد تولید و اشتغال در کرمانشاه در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده یاد کرد و گفت: این رقم تسهیلات به غیر از کمک‌های فنی و اعتباری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: باید با کمک این تسهیلات ابتدا واحدها و سرمایه‌گذاری‌های راکد را به چرخه تولید برگردانیم، سپس به افزایش ظرفیت واحدهای موجود بپردازیم و در درجه بعدی سراغ ایجاد واحدهای صنعتی و سرمایه گذاری‌های جدید برویم.

وی افزود: کرمانشاه در زمینه صنعت، معدن و تجارت پتانسیل‌های زیادی دارد و با توجه به اینکه نیمی از اشتغال کشور در این بخش است باید به توسعه این حوزه‌ها بپردازیم و بتوانیم از قبل آن ایجاد شغل داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نقش مهم صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد کشور

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.