نفرات برتر رقابت‌های دوومیدانی آقایان و بانوان استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رقابت‌های دوومیدانی آقایان و بانوان استان چهارمحال و بختیاری با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها با شرکت ۲۵۰ ورزشکار در قالب تیم‌های شهرکرد، بروجن، اردل، فلارد، لردگان، باشگاه ایثار فلارد، شلمزار، هفشجان، شهرکیان و کوهرنگ در هفشجان برگزار شد.

در بخش آقایان و در رده سنی نوجوانان، یوسف خدامی از بروجن در ماده ۱۰۰ متر و در رشته پرش طول و پرش سه گام، یاسین رحمتی از فلارد در ماده ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، امیر حسین صفری از شلمزار در ماده ۸۰۰ متر، محمد حسین همتی از باشگاه ایثار فلارد در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر و سه هزار متر، علی ملک‌پور از شلمزار در رشته پرتاب وزنه و نیزه و رضا صمیمی از شلمزار در رشته پرتاب دیسک مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

در رده سنی جوانان بخش آقایان هم عرفان اقبال سعید از فلارد در ماده ۱۰۰ متر، جواد قربانی از باشگاه ایثار فلارد در ماده ۲۰۰ متر، رضا نظری از فلارد در ماده ۴۰۰ متر و پرش سه گام، سبحان داوری از شلمزار در ماده ۸۰۰ متر، محمدرضا احمدی از شهرکرد در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر، علی اکبر قربانی از باشگاه ایثار فلارد در ماده سه هزار متر، عباس رعیت از فلارد در رشته پرتاب وزنه، دانیال صفی از شلمزار در رشته پرتاپ دیسک و مصطفی عباسی از هفشجان در رشته پرش طول موفق به کسب مقام‌های اول شدند.

در بخش بانوان و در رده سنی نوجوانان، هاجر بابامیر از فلارد در ماده ۱۰۰ متر و رشته پرش طول، پریا کیوانی از هفشجان در ماده ۲۰۰ متر، فاطمه شیخی از هفشجان در ماده ۴۰۰ متر و یک هزار و ۵۰۰ متر، کیمیا افیونی از هفشجان در ماده ۸۰۰ متر و سه هزار متر، فاطمه عباسی از شلمزار در رشته پرتاب وزنه و مهشید عادل از شلمزار در رشته‌های پرتاب دیسک و نیزه عناوین برتر را کسب کردند.

در رده سنی جوانان بخش بانوان نیز فائزه عالی‌پور از هفشجان در ماده ۱۰۰ متر، فاطمه سمیعیان از شهرکرد در ماده ۲۰۰ متر، مائده عالی‌پور از هفشجان در ماده ۴۰۰ متر، مهدیه اسماعیلی از هفشجان در ماده ۸۰۰ متر، زهرا هاشمی از شهرکرد در رشته پرش طول، لیلا جمشیدی از شلمزار در رشته پرتاب وزنه، زهرا کیوانی از شلمزار در رشته پرتاب دیسک و صبا عظیمی در رشته پرتاب نیزه مقام‌های اول را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است: نفرات برتر این مسابقات، اردیبهشت ماه امسال به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ن

پایان مسابقات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار