امام جمعه مشهد گفت:مشکلات اقتصادی و مشکلات داخلی ما نتیجه مدیریت‌های مختلفی است که به‌وسیله دولت‌ها اعمال‌شده است و انشاءالله با همت مردم و مسئولان مشکلات ما حل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز در حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) گفت:اعتکاف، مانور عظیم دلدادگی به خدا از طرف دلدادگان به درگاه حق بود.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: امیدواریم امسال نقطه عطف انقلاب باشد وجهت اول در رسالت جهانی انقلاب، صدور انقلاب است.

علم الهدی تصریح کرد: امروز هم استکبار و هم حامیان آنان، چهره شفافی در دنیای اسلامی در برابر بینش مسلمانان جهان پیداکرده است.

امام جمعه مشهد بیان کرد: یهودی و صهیونیست بودن خاندان سعودی امروز کاملاً مشخص‌شده است و بن سلمان گفته ما با اسرائیل در جهاد مشترکیم و دشمن مشترک داریم؛ و علاوه بر آن، در جریانات اقتصادی هم با اسرائیل مشترک هستیم.

وی افزود:مشکلات اقتصادی و مشکلات داخلی ما نتیجه مدیریت‌های مختلفی است که به وسیله دولت‌ها اعمال‌شده است و انشاءالله با همت مردم و مسؤولان مشکلات ما حل می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال افزود:حمایت به دو صورت جدی گرفته می‌شود، یکی به‌وسیله شما مردم که کالای خارجی نخرید و یکی به‌وسیله مسؤولان، مردم تصمیم بگیرید در مغازه‌های خود کالای خارجی نفروشید و مسئولان هم از وارد کردن ان خودداری کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت::نتیجه مقاومت شما در اجتناب از خرید کالای خارجی و بسته شدن دروازه کشور به‌سوی کالای خارجی سبب می‌شود بیکاران ما به اشتغال برسند.

انتهای پیام/ب

صحبت های امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.